دیدار مدیرعامل بیمه كوثر با ذی نفعان اصفهانی
مدیرعامل بیمه كوثر به همراه تعدادی از معاونان و مدیران جهت بررسی رضایت مشتریان و شنیدن انتقاد و پیشنهاد آنها با ذی نفعان اصفهانی دیدار نمود.
به گزارش زارا به نقل از مهر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در دیدار چهره به چهره با بیمه گذاران بزرگ استان اصفهان اظهار داشت: یکی از استراتژی های محوری شرکت، سرآمدی در عملیات و ارتقای بهره وری و همینطور پاسخگویی سریع و صریح به درخواست های مشتریان است.
مدیرعامل بیمه کوثر اضافه کرد: اجرای صحیح اصل مشتری مداری پشتیبانی از ارزش های والای انسانی را به دنبال دارد.
وی این دیدارها را یکی از عوامل شناسایی و رفع دغدغه بیمه گذاران دانست و خاطرنشان کرد: این دیدارها می تواند مدیران شرکت را برای برنامه ریزی های بهتر یاری دهد و فرصت خدمت گذاری به نحو احسن به بیمه گذاران و ذی نفعان را فراهم آورد.
مشعلچی فیروزآبادی در این دیدار که به منظور افزایش تعامل با بیمه گذاران بزرگ استان اصفهان و کاهش دغدغه آنها انجام شد، با اشاره به اینکه تکریم و خدمت رسانی صادقانه به بیمه شدگان و زیان دیدگان شرکت از اولویت های کاری بیمه کوثر است، اظهار داشت: اطلاع رسانی، آگاه سازی و برقراری ارتباطی دو سویه با مشتریان شرکت، عرضه خدمات ویژه به بیمه گذاران بزرگ، افزایش رضایت بیمه گذاران ویژه با شناسایی نیازهای آنان و عرضه خدمات مطلوب همچون مهم ترین اولویت های بیمه کوثر است.
مدیرعامل بیمه کوثر تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور، با عنایت به شرایط اقتصادی و اجتماعی، دیدار چهره به چهره با بیمه گذاران می تواند به شناسایی مستقیم نیازهای آنها منجر شود.
وی تصریح کرد: در جهت دستور مقام عظمای ولایت و تحقق شعار سال «جهش تولید» و با عنایت به صنعتی بودن اصفهان و تعداد کثیر تولیدکنندگان و وجود صنایع مختلف در این استان، پشتیبانی از تولیدکنندگان این استان با عرضه پوشش های مناسب بیمه ای در دستور کار مدیران شرکت قرار دارد. این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع: زارا
این مطلب زارا را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط زارا
نظرات بینندگان در مورد این مطلب