مسابقات بزرگ روبیک ایران مال

مسابقات بزرگ روبیک ایران مال زارا: مسابقه قهرمانی مکعب روبیک ایران و نخستین دوره لیگ قهرمانی مکعب روبیک ایران 30 شهریورماه 1403  در ایران مال اجرا شد.



به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، مسابقه قهرمانی مکعب روبیک ایران و نخستین دوره لیگ قهرمانی مکعب روبیک ایران با شرکت بالاتر از ۲۵۰ شرکت کننده از ۱۸ استان با همراهی خانواده ۱۰۰۰ نفره شرکت کنندگان مسابقه در مجموعه ایران مال انجام شد و قهرمانان خودرا شناخت.
این مسابقات با حضور ۱۷۸ شرکت کننده آقا و ۷۲ شرکت کننده خانم در ۵ ماده:
۱. حل مکعب ۲x۲
۲. حل مکعب روبیک ۳x۳
۳. حل روبیک هرمی (پیرامینکس)
۴. حل مکعب روبیک با یک دست (OH)
۵. حل مکعب روبیک با چشم بسته(BLD)، زیر نظر فدراسیون ورزش های همگانی و انجمن بازی های فکری اجرا شد.
در پایان مسابقات در ماده حل مکعب روبیک ۳ در ۳ محمد مهدی خسروی، امیرعلی فرخ نژاد و محمد سروش حسینی، اول تا سوم شدند. همین طور در همین ماده و زیر ۱۰ سال امیرعلی ناسخی، امیررضا جابری و آلان مدرسی به ترتیب نفرات برتر بودند. این ماده با چشمان بسته نیز با برتری رضا قربانی، باران تحویل دار و لنا دیوبند و در ماده یک دست با قهرمانی محمد یاهویی، محمدرضا کریمی و ایلیا رشیدی پایان یافت. در بخش حل روبیک ۲ در ۲ نیز ایلیا رشیدی، محمدرضا کریمی و محمدحسن موحد بالاترین های این ماده بودند.
اما این مسابقات در نخستین دوره لیگ روبیک ۳ در ۳ کشور در دو بخش بانوان و آقایان نیز بطور جداگانه برپا شد و در بخش آقایان: محمد سروش حسینی از استان البرز، محمد یاهویی از استان خراسان رضوی و امیرعلی نیرومند از یزد به ترتیب اول تا سوم شدند. در بخش بانوان نیز خانم ها: بهار احسانی از تهران، لیلا نورالهی از تهران و مهدیه موسایی از استان قم نفرات برتر مسابقات لیگ بانوان بودند.
این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی روبیک ایران را نیز داشت با حضور بالاتر از ۵۰ نفر تیم داوری و اجرائی، با همکاری واحد ورزش ایران مال و فدراسیون ورزش های همگانی برپا شد و علاوه بر استقبال پرشور علاقمندان، از طرف رسانه ملی و خیلی از خبرگزاری های داخلی نیز پوشش تصویری و خبری داشت.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

0.0 / 5
178
1403/07/02
15:00:06
تگهای خبر: بانوان , برتر , شركت , مد
این مطلب زارا را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط زارا
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است