رضایت مشتری اولویت بیمه كوثر
زارا: مدیرعامل بیمه كوثر بمنظور رعایت اصل مشتری مداری و تاكید بر اولویت شركت كه رضایت بیمه گذاران است، به صورت تصویری با ذی نفعان دیدار و گفت و گو كرد.
به گزارش زارا به نقل از مهر، مدیرعامل بیمه کوثر به منظور رعایت اصل مشتری مداری و تاکید بر اولویت شرکت که رضایت بیمه گذاران است، به صورت تصویری با ذی نفعان دیدار و گفتگو کرد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی در این دیدار خاطرنشان کرد: تسریع در خدمت رسانی و پرداخت خسارت ها، افزایش خدمات غیرحضوری، پیگیری مشکلات بیمه گذاران و بهبود فرآیند تعامل آنان با مدیران و کارکنان بیمه کوثر از مهم ترین دغدغه های مسؤلان شرکت است که با پیگیری منسجم و آگاهانه به بهترین شکل ممکن حل می شود.
مدیرعامل بیمه کوثر هدف از این دیدار را گره گشایی از مشکلات ذی نفعان و برقراری ارتباط مؤثر با بیمه گذاران دانست و اظهار داشت: عرضه خدمت در کوتاه ترین زمان ممکن باعث افزایش اعتماد ذی نفعان می شود.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع: زارا
این مطلب زارا را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط زارا
نظرات بینندگان در مورد این مطلب