به گزارش زارا به نقل از مهر، چهارمین كنفرانس صنعت پخش با حضور وزرای صنعت و بهداشت و درمان در روزهای پنجم و ششم شهریورماه برگزار می شود. محورهای اصلی چهارمین كنفرانس صنعت پخش به آینده پژوهی و الگوهای نوین كسب و كار در صنعت پخش اختصاص دارد.
همچنین سایر محورها عبارتند از: مدیریت سرمایه های انسانی، مدیریت فرایندهای مالی و اقتصادی، مدیریت سیستم ها و روش ها و فناوری اطلاعات، مدیریت تامین و لجستیك و مدیریت فروش و بازاریابی، از جمله محورهای مورد بحث در این كنفرانس خواهند بود.
با در نظر گرفتن نقش صنعت پخش كشور به عنوان یكی از اركان توزیع سازمان یافته در اقتصاد كشور، كنفرانس امسال با توجه به برنامه ریزی ها و محورهای منتخب از اهمیت بالایی برخوردار است.در چهارمین كنفرانس صنعت پخش ایران، كانون ایران نوین، گروه صنعتی ماموت و شركت همكاران سیستم حامیان اصلی كنفرانس هستند.
انجمن شركت های صنعت پخش ایران به همراه جمعی متشكل از شركت های صنعت پخش به موجب ماده ۱۳۱ قانون جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۷۸ در اداره كل سازمان های كارگری و كارفرمای وزارت كار ومتعاقب آن در سال ۱۳۸۰ در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران به منظور حفظ حقوق و منافع قانونی و بهبود وضعیت اقتصادی كارفرمایان شركت های پخش كه خود متضمن حفظ منافع جامعه می باشد، به ثبت رسیده است. از اهداف تشكیل این انجمن می توان به حفظ و حمایت و توسعه صنف و صنعت پخش در سراسر كشور و ارتقاء جایگاه صنعت پخش، به اجرا رساندن مدل های اصولی باتوجه به تكنولوژی و تحولات مدیریتی روز دنیا اشاره كرد.
كانون ایران نوین به عنوان یكی از حامیان چهارمین كنفرانس صنعت پخش ایران در برگزاری این كنفرانس نقش به سزایی داشته و در راستای سیاست های حمایتی خود به پشتوانه بیش از ۲۸ سال تجربه و كارنامه درخشان از پروژه های متعدد در حوزه مشاوره و اجرای برنامه های بازاریابی و تبلیغات و برندینگ در صدد است تا با همراهی انجمن صنعت پخش ایران، بتواند در مسیر رشد و اعتلای صنعت كشور گام های موثر بردارد.
در سال های گذشته شاهد انجام پروژه های متعدد با كیفیت بالا و همكاری موثر این مجموعه با سازمان های صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران و سازمان زیباسازی شهرداری های كل كشور و سایر ارگان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی بوده ایم. همچنین به گفته مدیران صنایع مختلف كشور كانون ایران نوین به عنوان بازوی فكری و اجرایی می تواند در خدمت بنگاه های اقتصادی قرار گیرد.
چهارمین كنفرانس صنعت پخش ایران به همت انجمن صنعت پخش ایران برگزار می گردد. همچنین باتوجه به ملی شدن انجمن صنعت پخش كشور در این رویداد مهم، رونمایی از این مهم به انجام می رسد.