برای جلوگیری از شیوع ویروس كرونا انجام می شود
افزایش پاسخ گویی تلفنی و اینترنتی به مشتریان سایپا
به گزارش زارا گروه خودروسازی سایپا اعلام نمود برای پیشگیری از ترددهای غیرضروری هموطنان در جهت مقابله با شیوع كرونا، قابلیت های فناورانه وبسایت و توان مركز تماس خویش را افزایش داده است.
به گزارش زارا به نقل از مهر به نقل از سایپا، گروه خودروسازی سایپا اعلام نمود برای پیشگیری از ترددهای غیرضروری هموطنان در جهت مقابله با شیوع كرونا، قابلیت های فناورانه وبسایت و توان مركز تماس خویش را افزایش داده تا بیشتر از پیش پاسخگوی پرسش ها و درخواست های اینترنتی و تلفنی مشتریان باشد. این گروه خودروسازی با هدف اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با انتشار كرونا و هم حفظ سلامت مشتریان، درخواست های مشتریان را صرفا به صورت تلفنی و اینترنتی پاسخ می دهد. براین اساس، امكان رجوع حضوری به سازمان فروش سایپا تا اطلاع ثانوی وجود ندارد و مشتریان سایپا می توانند تمامی درخواست های خدمات مربوط به فرآیندهای فروش و تحویل خودروی خویش را در سایت اینترنتی سایپا به نشانی www.saipacorp.com ثبت و پیگیری كنند. همینطور مشتریان می توانند با رفتن به آدرس اینترنتی مورد اشاره، ضمن دانلود و نصب نرم افزار موبایلی (اپلیكیشن) سایپا، درخواست های خدمات فروش خویش را ثبت و از همین طریق پیگیری كنند.
مركز امور مشتریان گروه سایپا هم ساعات كار خویش را افزایش داده و مشتریان سایپا می توانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس گرفته و درخواست های خدمات فروش و خدمات بعد از فروش خویش را با این مركز مطرح كنند. لازم به ذكر است از اسفندماه گذشته و بعد از شیوع كرونا در كشور، عرضه خدمات غیرحضوری به مشتریان گروه خودروسازی سایپا روی بسترهای اینترنتی گسترش پیدا كرده و تمامی پرسش ها و درخواست های مشتریان سایپا فقط به صورت اینترنتی و تلفنی پاسخ داده می شود.
این مطلب زارا را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط زارا
نظرات بینندگان در مورد این مطلب