بازرگانی پرنیان، یكی از شركت های موفق ایرانی

بازرگانی پرنیان، یكی از شركت های موفق ایرانی به گزارش زارا بازرگانی پرنیان از سال ۱۳۸۲ فعالیت خویش را در عرصه كاشی و سرامیك شروع كرده است.



به گزارش زارا به نقل از مهر، این بازرگانی با تاكید بر نیروهای انسانی متعهد و كارامد خود، نیازهای بازار ایران را شناسایی كرده و توانسته است به عنوان یكی از شركت های موفق ایرانی، بعنوان توزیع كننده محصولات كاشی و سرامیك در كشور در تمامی سطوح با مشاركت جمعی و همدلی و همفكری، اهداف مشتریان را اهداف خود دانسته و ضمن ارج نهادن به ارزشهای آنها، در جهت رفع نیازها ونیز ارتقای سطح موجود تلاش كند.
بازرگانی كاشی و سرامیك پرنیان مفتخر است كه اعلام نماید با تاكید بر نیروهای انسانی متعهد و كارامد خود نیازهای بازار ایران را شناسایی كرده و توانسته است به عنوان یكی از شركت های موفق ایرانی، بعنوان تولید كننده و توزیع كننده محصولات كاشی و سرامیك در داخل وخارج از كشور در تمامی سطوح با مشاركت جمعی و همدلی و همفكری، اهداف مشتریان را اهداف خود دانسته و ضمن ارج نهادن به ارزشهای آنها، در جهت رفع نیازها ونیز ارتقای سطح موجود تلاش كند.
تمامی همكاران این شركت ضمن تشكر از توجه شما به این مجموعه، امادگی دارند تا از نظرات و پیشنهادات شما عزیزان جهت بهبود عملكرد سازمان خود كه نهایتاً ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان ارجمند می باشد استفاده نمایند.
سخن مدیر عامل
مهدی رضایی مدیرعامل بازرگانی پرنیان در مورد فعالیت های این شركت، اینچنین توضیح داد: «نخستین سوالاتی كه در ذهن هر شخص در مواجهه با یك مجموعه ایجاد می شود، این است كه این مجموعه چیست و به چه منظوری تشكیل شده است.
شركت بازرگانی پرنیان، با بیشتر از یك دهه فعالیت مستمر، افتخار آنرا دارد كه با بهره گیری از تجارب ارزشمند بزرگان صنعت و به كارگیری نیروی جوانی و دانش روز، نقش بازوی توانمند بخش تولید كاشی و سرامیك را در زمینه توزیع این محصول ایفا نماید. محصولی كه با اختلاط خاك، آب و آتش بعنوان سه عنصر اصلی حیات و افزونه زیبایی ناشی از رنگ و لعاب، تجلی گر خلاقیت انسان در تركیب هنر و فن آوری است.
در این بین شاید بتوان مولفه توزیع را قلب یك كسب و كار دانست كه این شركت همواره تلاش در حفظ كیفیت و پویایی در این بخش از صنعت كاشی و سرامیك داشته و امیدوار است همچون گذشته، با جلب اعتماد بخش های تولید و مصرف، این وظیفه خطیر را به نحو احسن به انجام رساند.
ما به این نكته ایمان داریم كه حیات اقتصادی ما به رضایت مشتریان ما وابسته است و بدون حضور مشتری ما هم نخواهیم بود.»

چشم انداز
ما بعنوان یكی از معتبرترین برندهای داخلی در گستره بازرگانی كاشی، سرامیك و صنایع مرتبط در چارچوب سازمانی پویا و بهره مند از تكنولوژی های جدید و سرمایه های انسانی خلاق و كارآمد، در بازارهای ملی و منطقه ای پیشرو هستیم.
خط مشی كیفیت
بازرگانی پرنیان اصول شش گانه ذیل را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است:
۱- ارتقاء كیفیت و تنوع محصولات
۲- افزایش رضایت مشتریان و ذینفعان
۳- كاهش نتایج زیست محیطی و جلوگیری از آلودگی محیط زیست
۴- كاهش خطرات ایمنی و ارتقاء بهداشت شغلی
۵- افزایش بهره وری
۶- افزایش صادرات و ارز آوری و گسترش بازارهای بین المللی
مدیریت و كاركنان بازرگانی پرنیان اعتقاد دارند اجرای هرچه بهتر و مؤثرتر سیستم مدیریت یكپارچه و دستیابی به اهداف سازمانی تنها با اراده، همدلی و مشاركت تمامی پرسنل محقق خواهد شد و بنابراین خویش را متعهد و موظف به درك، استقرار و حفظ سیستم مذكور می دانند.

سرگذشت پرنیان
امروزه دنیای كسب و كار بر پایه «مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته، بگونه ای كه گسترش خدمات و حتی عرضه آن بدون درنظر گرفتن این اصل نه تنها مشكل، بلكه غیر ممكن است. برای مشتری «كیفیت خدمات، «قیمت» و «تنوع» محصولات عرضه شده مهم می باشد.
بازرگانی پرنیان هم با سرلوحه قراردادن این مورد در سال ۸۲ با تاكید بر مدیرانی با سابقه در زمینه ی فروش و عرضه ی كاشی و سرامیك و پرسنلی جوان و پرانرژی پا به عرصه نهاد. مدیران پرنیان برآنند كه این كیفیت را برای مشتریان خود تضمین كنند. همینطور بازرگانی پرنیان با دریافت نمایندگی از كارخانجات معتبر تولید كاشی و سرامیك ایران درصدد است توقعات مشتری خویش را در هر سطحی برآورده سازد.
ما به این نكته ایمان داریم كه حیات اقتصادی ما به رضایت مشتریان ما وابسته است و بدون حضور مشتری ما هم نخواهیم بود.
پس از همكاری طولانی در این سال ها با شركت های كاشی نگین میبد، كاشی ارچین میبد، كاشی فرزاد بیرجند، زهره كاشمر، یاس سرام میبد و هما سرام میبد، همینك بعد از یك دهه فعالیت با ثبت برند پرنیان محصولاتی منحصر به فرد با كلاسی جهانی و طراحی ایرانی مشغول تولید و عرضه به بازار هستیم.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

5.0 / 5
4424
1398/04/14
15:20:18
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , بازار , برتر
این مطلب زارا را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط زارا
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است