اعلام زمان قرعه کشی خودرو های وارداتی

اعلام زمان قرعه کشی خودرو های وارداتی به گزارش زارا، مدیر طرح واردات خودرو با اعلان اینکه از ساعت 12 امروز متقاضیانی که پول خودرا وکالتی کرده اند می توانند وارد سامانه فروش خودرو های وارداتی شوند، اظهار داشت: چهارشنبه 9 آبان ماه قرعه کشی به انجام می رسد.



به گزارش زارا به نقل از مهر، دور جدید فروش خودرو های وارداتی در سامانه یکپارچه از امروز شروع شده است. در این دور ۲۰ خودروی خارجی عرضه شده که همه افراد واجد شرایط در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری (مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت) می توانند از امروز چهارشنبه (دوم آبان) تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه روز دوشنبه (هفتم آبان ماه) ثبت نام انجام داده و پنج اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند.
مهدی ضیغمی مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت در این خصوص اظهار داشت: در این دور از فروش خودرو های وارداتی، ۶ هزار خودرو عرضه شده که طبق بخشنامه حداکثر زمان تحویل خودرو به متقاضیان ۴ ماه است.
وی اضافه کرد: متقاضیان خرید این خودرو ها تا روز شنبه ۵ آبان فرصت دارند، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان نزد یکی از بانکهای عامل مسدود کنند، روز دوشنبه ۷ آبان آخرین روز انتخاب خودرو ها در سامانه است و پول های مسدود شده از روز سه شنبه ۸ آبان آزاد می شود.
ضیغمی درباره ی زمان شروع ثبت نام اشاره کرد: اکنون سامانه خودرو های وارداتی درحال به روزرسانی است و از ساعت ۱۲ امروز متقاضیانی که پول خودرا نزد بانکها وکالتی کرده اند می توانند وارد سامانه شوند.
وی درباب زمان قرعه کشی نیز اظهار داشت: روز چهارشنبه ۹ آبان ماه قرعه کشی به انجام می رسد و پس از آن متقاضیان به شرکت های خودروساز معرفی خواهند شد.
گفتنی است، ۱۱ مدل خودروی وارد شده توسط ۱۰ شرکت واردکننده، دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی هستند. هشت مدل خودروی دیگر که توسط شش شرکت وارد شده است، دارای قیمت علی الحساب در مبادی ورودی هستند. (جزئیات بیشتر)


منبع:

0.0 / 5
19
1403/08/02
11:32:18
تگهای خبر: بازار , بانك , شركت , فروش
این مطلب زارا را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط زارا
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
زارا ZARA

زارا

فروش برند زارا

zarakala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت زارا محفوظ است